انجام پایان نامه | هزینه انجام پایان نامه ارشد و دکتری چقدر می باشد ؟

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه :

همه می‌دانیم که آموزش نگارش پایان نامه نیاز به تحقیقات وسیعی دارد که اغلب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری به دلیل داشتن شغل و مباحث مرتبط با آن، نمی‌توانند به صورت تمام وقت به مطالعه در زمینهٔ پایان نامه خود بپردازند، دانشجویان اغلب به دنبال افرادی هستند که با هزینه‌های معقول در آموزش نگارش پایان نامه و یا در تنظیم پروپوزال کمک حال آنان باشند.

امروزه بسیاری از موسسات و گروه‌های مشاوره پژوهش و پایان نامه با گرفتن مبالغ هنگفت اقدام به انجام پروژه‌ها، مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی می‌کنند که عمدهٔ فعالیت آن‌ها شامل سرچ اینترنتی و یا کپی کردن و سرقت علمی از کارهای انجام شدهٔ مشابه قبلی توسط افراد سطح پایین و ناکارامد می‌باشد. در گرفتن مشاوره و کمک در انجام پایان نامه‌ها و مقاله ها به سطح علمی افرادی که این کار را انجام می‌دهند دقت زیادی داشته باشید.

گروه پژوهشی پایان نامه من متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه برتر کشور (دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و غیره) می‌باشد که دارای تخصص حرفه ای در آموزش انجام پایان نامه و نوشتن مقالات پژوهشی داخل و خارج از کشور هستند.

این گروه با دسترسی کامل به منابع و اطلاعات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی آمادهٔ ارائهٔ خدمات به شما عزیزان می‌باشند. هزینه آموزش انجام پایان نامه و خدمات مشاوره تخصصی در موسسه پایان نامه من کاملا” توافقی و بسیار پایین تر از موسسات سود جو و ناکارامد می‌باشد.

اعتقاد ما بر این است که دانشجویان گرایش‌های مختلف نباید هزینه‌های زیاد برای انجام کار پایان نامه خود پرداخت کنند، بلکه با یک هزینه منطقی و معقول و با همکاری با اساتید مجرب موسسه عنوان متخصصان و مشاوران انجام تحقیقات علمی و تهیه پایان نامه‌ها می‌توانند از کیفیت کار بهره‌مند شده و گام به مقاطع بالاتر بگذارند.

موسسه پایان نامه من به منظور رعایت حال مشتریان عزیز سعی داشته تا هزینه کل سفارشات را در قالب فصل‌ها و مراحل کار قسط بندی کند. برای آگاهی از قسط بندی هزینه در موسسه پایان نامه من به صفحه زمانبندی و قسط بندی هزینه مراجعه کنید.

جهت استعلام دقیق هزینه‌ها، فرم سفارش آنلاین سایت پایان نامه من را تکمیل کنید. تا همکاران ما پس از بررسی قیمت دقیق را خدمت شما اعلام نمایند.

 

برای چاپ مقاله علمی و پژوهشی و مشاوره انجام پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه ارشد با ما تماس بگیرید : 09353132500

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه در ایران

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.