نگارش، اکسپت و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت در ایران

نگارش، اکسپت و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت در ایران

نگارش، اکسپت و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت در ایران :

مؤسسهٔ اطلاعات علمی یا ISI (به انگلیسی: Institute for Scientific Information) مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این موسسه خدمات مربوط به پایگاه‌های دادهٔ فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نگهداری داده‌های نقل‌قول‌ های مقالات هزاران نشریهٔ دانشگاهی است. موسسه اطلاعات علمی، مرکزی است که در آن محققان مقالات علمی خود را ثبت می‌کنند. درحال حاضر بیش از شانزده هزار مقاله در فهرست این موسسه است و هر سال حدود دوهزارمقاله جدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و  ده درصد از این مقالات جدید به سایت اضافه می‌شود.

انتشار مقاله در ژورنال‌های معتبر جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می‌آید. یکی از مهم‌ترین راه‌های رساندن اطلاعات و یافته‌های پژوهشی به جامعه علمی نگارش مقالات علمی است.نگارش و چاپ مقالات علمی نشان دهنده ی علاقهٔ دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکتری دارند همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت‌های تحقیقاتی و طرح‌های پژوهشی محسوب می‌گردد.

با توجه به افزایش نیاز جهت نگارش مقالات به صورت استاندارد و بالا بردن سطح دانش و آگاهی محققان از فن نگارش مقالات و انتخاب ژورنال متناسب با مقالات نگاشته شده، بخش مقالاتِ مجموعه پایان نامه من از آغاز فعالیت این موسسه در تلاش بوده است تا با جلب همکاری متخصصین و برترین اساتید دانشگاهی با پایش مداوم عملکرد اساتید مجری، قوی‌ترین، مجرب‌ترین و متخصص‌ترین انها را گرد هم بیاورد. به طوری که ارائه کارهای با کیفیت از جانب مشتریان و خوش حسابی موسسه پایان نامه من از جانب استادان بارها مورد تحسین قرار گرفته است. متخصصین این مجموعه قادرند به شما در زمینه نگارش و تصحیح مقالات، انتخاب ژورنال مناسب، ارسال مقاله برای ژورنال مناسب، پاسخ به نظرات و سئوالات داورهای ژورنال و همچنین دریافت نامه اکسپتنس و چاپ مقالات یاری رسانند.

جهت سفارش آموزش نگارش مقاله isi و یا دریافت نامه پذیرش و چاپ مقالات isi خود می‌توانید با مراجعه به قسمت ثبت سفارش و تکمیل فرم سفارش انلاین سایت پایان نامه من خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

 

برای چاپ مقاله علمی و پژوهشی و مشاوره انجام پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه ارشد با ما تماس بگیرید : 09353132500

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه در ایران

 

 

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.